Monday, August 9, 2010

Penghuni Bustand

Semalam Anne keluar pegi pekan M.T. Pergi bank... Hu..hu.. 
Manyak duit nie...
Yer banyak sangatlah kunun...

Tengah tunggu Pakcik Teksi yang selalu Anne tumpang tu..
Terlihatlah akan penghuni-penghuni bustand yang sangat kiut2
Tonton yer...


Nak Ambil yang nie... Culik Bawak balik rumah  Tapi segan ramai sangat orang dekat bustand
So biarjelah.. takder rezeki nak bawak balik kut..

emmm aperpun... moga mereka. selamat tinggal kat bustand

Ps: Terasa macam nak buat satu tempat untuk menempatkan kucing2 jalanan yang anne jumpa.. Yayasan Kucing Sedunia Ha..ha..


3 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

sian kan anne..nak amik kena amik sume..kalu amik sekor tak adil plak utk semua...

Ms. Ann said...

@Nur Hawa Mohd Zin

kalau boleh memang nak amik semua.. tapi nak buat macam mana.. jadi takyah ambil..

-atiQah- said...

tqah pun selalu berangan, nak buat yayasan kucing sedunia! hehehe..

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...