Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Monday, April 26, 2010

Nak Suruh Carik Baru Ker???

Monday, April 26, 2010 Posted by Ann Mohamad 1 comment
ENTRY ENTAH APER2. SEKADAR MELEPAS GERAM. NAK BACA SILAKAN.

Bengang dengan Hp nie.. Apsal lah suker sangat buat hal. Lepas nie taknak guna hp nie lagi.. beli yang biasa jer.
Tahulah ko handpone orang bagi. Aku sayang tapi jangan arr ko buat hal pulak. Dah lah aku selalu gune ko bila ader orang sms. tanya itu, tanya ini. Tetiba ko bagi aku mood tak baik.

Hang sakit ka? Tau hang mintak beli baru. Aku belum gaji lagi. Tapi rasa tak dapat beli baru ku. Banyak Expenses aku nak kene tanggung, Bayar Kereta, PTPTN menagih duit, Sewa rumah, api air lagi, bil hp lagi.. Macam2.

Please arr jangan wat can ginie... Aku cakap walaupun ko takder ati cam manusia. Memang arr sebab ko mende jer. Satu2 button ko takleh tekan. sib baik yang satu lagi tak buat hal. Kalau dua2 buat hal. Conpirm.. Aku hangin.

Tolong yer jangan buat hal.

Pesanan: hargailah setiap pemberian orang walaupun ia menyakitkan. Tapi jangan jadi giler sebab cakap sorang2. Tulis sini ader gak orang baca.

1 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuhu...
nak wat camne...
dulu hp saya pun slalu gak wat hal..geram hampak..bile saya cium2..hikhik..
sabar jela

Theme Support