Monday, April 5, 2010

Misi Baru April Tiba

April nie aku diberi misi terbaru.. Walaupun ia telah lama.. tapi masih datang menjelma lagi
Bos.... Tak susah tapi kene beri komitment nie...

Misi 1: Tingkatkan SALE.....

Sale....Sale... Kepada anda bloggers semua... Sekiranya anda ingin membantu gue.. Bolehlah merajinkan diri anda membeli produk yang telah disenaraikan oleh gue... Tak tolong banyak skit pun boleh...
Boleh ker camnie... Cam raih undi jer....

Ok Kepada rakan2 semua, sekiranya anda ingin mendapatkan produk rangkaian kesihatan aromaterapi sutra dan juga penjagaan Spa.. Boleh dapatkan dari saya dengan melayari blog ini... http://sutraaromatherapy.blogspot.com atau pada blog saya ini pun boleh http://annscape.blogspot.com/p/bisnes-aku.html

Mana2 yang nak cari duit sampingan boleh juga hubungi saya di talian 013-6002842 (nie tuk biz jer... dun calling2 kalau nak ngada2...hiks.. kan senang nak bg nombor neh tau....) atau emel kat sini aromasutra@yahoo.com (cam kamasutra pulak.....layan jerlah)

Misi 2: Produk Baru.. Biz Baru..

Tetiba teringat lagu nieh " Pengumuman2 siapa yang siapa yang punya bisnes tapi nak mintak promote.. Silalah pm saya... Jangan segan silu.. Saya boleh bantu... ikut mana yang anda setuju... Asal dapat membantu.. kepada yang ingin dibantu...." Aik.. hancur lagu orang...

Camnie... Kalau u all ada bisnes yang boleh nak mintak share ker.. Boleh emel kat saya.. Nak mintak tolong saya ker.. discus skit2.. win-win situation ker... Diskaun.. leh citer.. leh emel kat saye... aromasutra@yahoo.com. Atau pun mana2 peluang yang ader leh share ngan saye.. mana tau boleh dijadikan sumber inspirasi dalam usaha mencari sesuatu yang baru..

Jangan Luper tau!!!

Setakat nie.. nie misinyer yang sempat aku duk coret kat sini..
Jadi pada sesiapa yang prihatin.. lehlah.. tolong bantu gue.. bagi menjayakan misi gue nie.... sob..sob...
Anyway doakan misi gue tercapai....

Sayang bangat kalian sumer... Muaaaaahhhh...
Cau Cin Cau

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...