Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, April 23, 2010

Kenangan Masa Kecil

Tetiba jer teringat kat zaman kanak-kanak dulu. Masih ingat lagi masa kecik2 Anne nie nakal. Alah korang pun samer kan? Anne masa kecik suka mandi sungai @ kolam. Part tu memang best. Kat bawah rumah ader sungai ngan kolam. Habis jer sekolah petang2 pegi kat sungai nagn adik beradik gi mandi. Syok.. Air sejuk.. pastu dapat tengok ikan kecik2 kat sungai tu. Kalau kat kolam, anne ngan adik2 tangkap ikan kat dalam kolam tu.. pastu kacau diaorang ha,,ha... jahat kan

Balik dah senja,, baju kotor kene lumpur.. Ha..ha.. Ayah punyer kat kami,.. terus denda duk kat luar rumah. Tido kat reban ayam.. Tapi dah malam sikit ayah panggil masuk arr.. mata memang merah arr duk nangis. Rotan xyah cakap arr.. memang tak payah cakap arr.. Hadiah paling bermakna sekali.

Selain tu, anne ngan adik2 masa kecik suker main konda-kondi. Saper penah main.. Hu..hu.. syok part nilah pukul jauh-jauh. ha.. alamat kira tak abis arr.. Main polis-polis. Main masak2. Masa zaman kanak2 memang kreative sesangat. Pandai bina membina.. yerlah bina pondok tuk main masak2. ha..ha...

Seronok sangat. Bila kenang zaman kanak2.. Bila tengok kanak2 yang lain apa mereka buat sumernyer kita penah buat.. jadi sama jer..

3 comments:

cutieLuver said...

yeah..kenangan yang xboleh dilupakan adalah zaman kanak2..terase mahu kembali ke zaman itu kan...sungguh indah masa itu...

http:yuyulicious412@blogspot.com/

BudakHitam said...

tak cukup nakal..kih3..

Ms. Ann said...

BH ader yang lagik nakal ker.. hu..hu...

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!