Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, April 8, 2010

Anne Pembunuh..... Ohhh Tidak.....

Anne seorang Pembunuh... Adakah Anda percaya.... Ikuti kisah Anne Sebagai Pembunuh...



"cretttt...cretttt...crettttt...." Anne tersedar dari tidurnya... Arghhhh bunyi aper tu... Aku nak tidur pun tak senang.. Nie macam bunyi cengkerik jer? Apsal tidur kat bilik sendiri pun ader cengkerik ker... Bilik aku taklah kotor.. taklah serabut... Mana kau yer....

Creetttttt...Creetttttt..Crettttttt... Tak boleh jadi nie... Anne bangun lalu mengeonn suis lampu (ayat BM salah nie). Anne membelek2-belek di tepi tempat pembaringannyer... Ha... nie dia kau.. Apsal kau kaco aku tidur.. Pastu cengkerik comel tu terbang.. Anne menjadi marah lalu mengambil kertas.. pap.... Cengkerik tu mati...

Dengan takder perasaan bersalah Anne bangun dan tutup lampu.. And sambung tidur. Sembat dia melihat hp tengok jam.. Arghh kul 4.36pagi.. Hu..hu...  Anne menyambung tidurnya kembali.

Dalam tidur Anne bermimpi, ada sepasang belalang bewarna putih terbang di dalam bilik tidur Anne..
Belalang terbang dan melekat di dinding bilik tidur.. Anne..

Pastu Anne terjaga... Dah subuh...

Ha..Ha... Itulah.. Kisah Anne sebagai seorang pembunuh Cengkerik....
Agak2 korang aper tandanyer mimpi Anne tu yer???

2 comments:

Teratak Inspirasi said...

orang cakap, cengkerik masuk rumah, bukan sembarangan cengekerik.. kalau rasa takut, doa banyak-banyak..

cengkerik tu buat bising sikit je, tapi balasannya kena bunuh, kesian cengekerik tu, kalau kita lah cengkerik tu, apa perasaan kita..

sesungguhnya kita tak mampu untuk memberikan nyawa kepadanya tapi dengan senang kita membunuhnya.

sayangilah makhluk Allah..

Ms. Ann said...

Sesungguhnya saye amat menyesali perbuatan saya kerana telah membunuhnya...

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!