Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Saturday, March 6, 2010

Aku Penuh Tanda Tanya??????

Semakin hari masuk Office
Aku semakin pelik,…
Contoh hari ini… aku berseorangan di opis..
Kehairanan mula mencelah di benak hariku

Lantas aku mengSms bos ku
“Rncik tak masuk opis ker harinie”
Lame aku tunggu tapi takda jawapan yang pasti
Selang 5 minit… Hp berbunyi…
Jawapan ringkas “ ade ape anne?”
Tu jer!!!
Aku pun balas “takde pape…tanyer je”

Walaupun ht aku rasa seakan ada something goes on
Aku just biarkan saje ia bermain difikiran

Walaupun aku mendengar ura-ura yang tidak sedap untuk didengar
Aku percaya dan yakin 100% peratu bahawa sesuatu yang buruk
akan melanda dalam kehidupan aku sebagai seorang yang berkerjaya
Tetapi bila masanyer..aku tidak tahu..

Mungkin esok…Mungkin lusa…Tulah..Next week???
Aper nak jadi agaknyer

Nota: aku yang sedang bingung memikirkan nasib kerjaya aku yang tak tahu kemana arahnyer.

0 comments:

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!