Saturday, March 6, 2010

Aku Penuh Tanda Tanya??????

Semakin hari masuk Office
Aku semakin pelik,…
Contoh hari ini… aku berseorangan di opis..
Kehairanan mula mencelah di benak hariku

Lantas aku mengSms bos ku
“Rncik tak masuk opis ker harinie”
Lame aku tunggu tapi takda jawapan yang pasti
Selang 5 minit… Hp berbunyi…
Jawapan ringkas “ ade ape anne?”
Tu jer!!!
Aku pun balas “takde pape…tanyer je”

Walaupun ht aku rasa seakan ada something goes on
Aku just biarkan saje ia bermain difikiran

Walaupun aku mendengar ura-ura yang tidak sedap untuk didengar
Aku percaya dan yakin 100% peratu bahawa sesuatu yang buruk
akan melanda dalam kehidupan aku sebagai seorang yang berkerjaya
Tetapi bila masanyer..aku tidak tahu..

Mungkin esok…Mungkin lusa…Tulah..Next week???
Aper nak jadi agaknyer

Nota: aku yang sedang bingung memikirkan nasib kerjaya aku yang tak tahu kemana arahnyer.

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...