Kuih raya specialku

Mak selalu cakap..

"emm tak payah berangan nak buat kuih raya.. cakap dimulut sahaja.. tapi tak buat pun"

hihi.. mak nie.. macam faham2 jer anak dia nie..

Sekali ma lagi satu tanye...

"tahun nie tak buat biskut raya ker? biasa orang nogori rajin buat kuih"
gelak dulu... "xpandai buat lah ma"
"naper xpandai.. ma pandai buat.."

erkkk bukan tak boleh buat pun.. tapi mood tu xda nak buat.. tapi kalau inspirasi tu ada.. memang jalan jer kan..

Insya Allah... nanti buat kuih special tuk mereke2 kesayangan ku dekat dan jauh.. Tak cantik tak per janji rasa tu ada dan sedaplah kiranye...

janji mesti dikota... hihii..
tapi tulah.. ku bukan jenis makan2 sangat...

p/s nanti buat khas tuk mereka.. kalau kesempatanlah... takut xsempat jer..

Comments

Popular posts from this blog

Berani ke Nak Hantar Anak Ke Pusat Asuhan?

Jangan Pandai Mengata Orang... Tengok Diri Sendiri

Sharing: Mudahnya Menjemput Rezeki