Wednesday, June 22, 2016

Kuih raya specialku

Mak selalu cakap..

"emm tak payah berangan nak buat kuih raya.. cakap dimulut sahaja.. tapi tak buat pun"

hihi.. mak nie.. macam faham2 jer anak dia nie..

Sekali ma lagi satu tanye...

"tahun nie tak buat biskut raya ker? biasa orang nogori rajin buat kuih"
gelak dulu... "xpandai buat lah ma"
"naper xpandai.. ma pandai buat.."

erkkk bukan tak boleh buat pun.. tapi mood tu xda nak buat.. tapi kalau inspirasi tu ada.. memang jalan jer kan..

Insya Allah... nanti buat kuih special tuk mereke2 kesayangan ku dekat dan jauh.. Tak cantik tak per janji rasa tu ada dan sedaplah kiranye...

janji mesti dikota... hihii..
tapi tulah.. ku bukan jenis makan2 sangat...

p/s nanti buat khas tuk mereka.. kalau kesempatanlah... takut xsempat jer..

No comments:

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...