Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Friday, January 1, 2016

Tergodaku Di Awal 2016

Friday, January 01, 2016 Posted by Ann Mohamad 2 comments
Oh... Aku tergoda... aku tergoda.. aku tergoda..
Niat nak kawal makan.. tapi maklumlah.. bila dalam peti ais banyak barang makan.. jadi.. seblum meneruskan misi diet makanan.. Kenalah habiskan dulu yang ada dalam peti ais tu...
Ok.. kita pun termasaklah
"Ayam serai Kukus"
Sihatla juga sebab stim.. tak pakai minyak..
ok.. lepasni nak buat apa yer...
Actually suka nak masak .. nak buat itu.. nak buat ini.. tp i dah terkenal dengan sifat M.. memang susah nak ubah...
So .. be yourself.... hihiii

2 comments:

Annaz Mohd said...

Nampak best je..
Menu sihat ye..

Fyda Noh said...

Bila tergoda nak memasak, sanggup cari bahan kat pasar tapi sedihnya husband tak pandai makan kalau resepi pelik2.. terpaksa teruskan sifat M jugekk..

Theme Support