Friday, January 1, 2016

Tergodaku Di Awal 2016

Oh... Aku tergoda... aku tergoda.. aku tergoda..
Niat nak kawal makan.. tapi maklumlah.. bila dalam peti ais banyak barang makan.. jadi.. seblum meneruskan misi diet makanan.. Kenalah habiskan dulu yang ada dalam peti ais tu...
Ok.. kita pun termasaklah
"Ayam serai Kukus"
Sihatla juga sebab stim.. tak pakai minyak..
ok.. lepasni nak buat apa yer...
Actually suka nak masak .. nak buat itu.. nak buat ini.. tp i dah terkenal dengan sifat M.. memang susah nak ubah...
So .. be yourself.... hihiii

2 comments:

Annaz Mohd said...

Nampak best je..
Menu sihat ye..

Fyda Noh said...

Bila tergoda nak memasak, sanggup cari bahan kat pasar tapi sedihnya husband tak pandai makan kalau resepi pelik2.. terpaksa teruskan sifat M jugekk..

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...