| DASHBOARD | HOME | TUKAR LINK |

Saturday, November 8, 2014

Message Whatsapp

Berpusu-pusu whatsapp dengan msg nie... yang xpernah2 whatsapp saya pun duk.hantar benda gini... huk aloh...

Memang tak pernah alert dengan perkara ini. Sebab tiada apa yang pentingpun.. unless ada yang penting baru bukak...

Kerna whatsapp saya hanya di penuhi dengan msg dari client2 sahaja.. Personal memang tiada unless 1 2 orang kenalan sahaja. Almaklumlah... kita bukan ramai kenalan.. takat biasa2 je...

huhu.....

�� Ini adalah notis akhir! Hello semua orang, ia kelihatan bahawa semua amaran yang sebenar, penggunaan WhatsApp wang kos dari musim panas 2014. Jika anda menghantar rentetan ini kepada 18 yang berbeza pada senarai anda, ikon anda akan menjadi biru dan akan percuma untuk anda. Jika anda tidak percaya saya melihat esok pada pukul 6 petang berakhir WhatsApp perlu membayar untuk membukanya, ini adalah dengan undang-undang Mesej ini adalah untuk memaklumkan kepada semua pengguna kami, pelayan kami baru-baru ini sangat sesak, jadi kami meminta anda untuk membantu kami menyelesaikan masalah ini. Kami memerlukan pengguna aktif kami untuk menghantar emel ini kepada setiap orang dalam senarai kenalan anda untuk mengesahkan pengguna aktif kami menggunakan WhatsApp, jika anda tidak menghantar mesej ini kepada semua kenalan anda WhatsApp akan mula mengenakan caj kepada anda. Akaun anda akan kekal aktif dengan akibat kehilangan semua kenalan anda. Perutusan Jim Balsamic (Ketua Pegawai Eksekutif Whatsapp) kami telah mempunyai lebih penggunaan nama pengguna pada WhatsApp Messenger. Kami meminta semua pengguna untuk menghantar emel ini ke senarai kenalan mereka. Jika anda tidak menghantar pesanan ini, kami akan mengambil ia sebagai akaun anda adalah tidak sah dan ia akan dipadamkan dalam masa 48 jam akan datang. JANGAN mengabaikan mesej ini atau WhatsApp tidak lagi mengiktiraf pengaktifan anda. Jika anda ingin mengaktifkan semula akaun anda selepas ia telah dipadam, caj sebanyak 25.00 akan ditambah ke bil bulanan anda. Kami juga sedar tentang isu yang melibatkan gambar-gambar terkini tidak menunjukkan. Kami sedang berusaha bersungguh-sungguh pada penetapan masalah ini dan ia akan menjadi dan berjalan secepat mungkin. Terima kasih atas kerjasama anda dari pasukan Whatsapp yang "WhatsApp akan kos kita wang tidak lama lagi. Satu-satunya cara yang ia akan tinggal percuma jika anda seorang pengguna yang kerap iaitu anda mempunyai sekurang-kurangnya 10 orang yang anda sedang berbual dengan. Untuk menjadi seorang pengguna yang kerap menghantar mesej ini ke 10 orang yang menerimanya (2 mata) dan logo WhatsApp anda perlu bertukar menjadi biru.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pesanan Pemilik Blog
1: Sebarang gambar & paparan dalan blog ini adalah dari pemilik blog, kalau adapun dicopypaste dari google
2: Sebarang pendapat di blog ini juga adalah pandangan dari penulis blog sendiri dan ia mungkin berubah mengikut keadaan dan situasi semasa.
3: Sebarang maklumbalas sila ajukan pertanyaan melalui emel ansof86@gmail.com

MY ONLINE STUFF (Sampingan)