Wednesday, July 9, 2014

Mari bersahur

Alhamdulillah... Ramadhan ke-11, Sudah bangun sahur kawan-kawan?.. Makan apa? Ke masih berulit di pembaringan...

Saya bersahur biasalah.. Makanan rutin saya Nasi + Lauk... He..he.. Saya orang kampung jadi tetap nasi jadi pilihan. Lebih kenyang dan lebih tahan.

Apa? Gemuk?

He..he... Mitos sahaja tu.... Saya makan nasi kadang- kadang bertambah.. 3 ke 4 senduk nasi sekali makan. Siyesly... saya memang makan banyak... Yang penting makan ikut keperluan kita...

Saya tak kisah gemuk... Cantik apa.... Awak ada? he...he...

Ada orang tidak bangun bersahur kerana mereka telah bersahur awal pada malamnya.. Ish...ish... Kita kena bangun sahur jugak... Pasang Alarm lah.. Apa guna ada telefon canggih-canggih tapi tak digunakan.. rugi sahaja...

Oh.. mengantuk pula rasa... Sekarang 5:19 pagi... Rehat kejaplah.. nanti mandi dan solat subuh... Kenapa mandi? Nanti kita sambung ye....

Selamat bersahur...

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...