Tuesday, July 8, 2014

Bulan Puasa Ada Apa Dekat Facebook

Alhamdulillah Syukur... 10 hari kita berpuasa... Puasa kali ni macam biasa, walaupun letih tapi masih tak rasa dahaga dan perut berbunyi...

Tengok tajuk entri saya kali ini?

Facebook... Saya tak main facebook sekarang. Lagipun tiada apa yang menarik. Cuma hari ini saya buka facebook sebab ada private message yang penting.

Apa saya lihat dekat wall... Banyak sungguh video diuploap dan dishare di facebook. Tak kiralah video apa pun.

Seingat saya, bulan ramadhan yang lepas pun perkara yang sama berlaku. Banyak video dishare dan diupload semasa bulan puasa.

Emm musim kut... mungkin takda nak buat apa. Isi waktu yang ada dengan toton video dan lain-lain...

Dan di instagram pula.. rata-rata upload gambar makanan.. Juadah buka puasa dan juadah bersahur... Emm lazat-lazat belaka... terliuq saye.. he..he...

Apapun.. enjoy your day... I nak berehat dulu.. kesihatan tak sembuh lagi... harap-harap boleh sembuh segera.. Kalau x quarantine la diri sendiri dekat bilik ....

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...