Monday, November 18, 2013

Mari Doakan Adik Ni Cepat Sembuh

Assalamualaikum...

Saya tidak pernah berjumpa dan tidak kenal dia. Tapi dia adalah pesakit saya yang baru menggunakan Tonik Hati. Berusia 6 bulan sudah menjalani pembedahan kerana masalah berkaitan hati.

Ya Allah... Moga kedua ibu bapanya tabah menghadapi ujian Allah swt.

Mari pembaca semua kita bersama-sama doakan Adik Muhammad A'ariz Daniel sembuh dari sakit yang dihidapinya. Mudah-mudahan...

Ingin dapatkan tonik hati boleh hubungi saya. Saya hanya membantu sahaja mengesyorkan yang terbaik dari pengalaman saya dan pesakit saya. Selebihnya Allah swt yang menentukan..

No comments:

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...