| DASHBOARD | HOME | TUKAR LINK |

Monday, November 18, 2013

Mari Doakan Adik Ni Cepat Sembuh

Assalamualaikum...

Saya tidak pernah berjumpa dan tidak kenal dia. Tapi dia adalah pesakit saya yang baru menggunakan Tonik Hati. Berusia 6 bulan sudah menjalani pembedahan kerana masalah berkaitan hati.

Ya Allah... Moga kedua ibu bapanya tabah menghadapi ujian Allah swt.

Mari pembaca semua kita bersama-sama doakan Adik Muhammad A'ariz Daniel sembuh dari sakit yang dihidapinya. Mudah-mudahan...

Ingin dapatkan tonik hati boleh hubungi saya. Saya hanya membantu sahaja mengesyorkan yang terbaik dari pengalaman saya dan pesakit saya. Selebihnya Allah swt yang menentukan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pesanan Pemilik Blog
1: Sebarang gambar & paparan dalan blog ini adalah dari pemilik blog, kalau adapun dicopypaste dari google
2: Sebarang pendapat di blog ini juga adalah pandangan dari penulis blog sendiri dan ia mungkin berubah mengikut keadaan dan situasi semasa.
3: Sebarang maklumbalas sila ajukan pertanyaan melalui emel ansof86@gmail.com

MY ONLINE STUFF (Sampingan)