Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Wednesday, November 6, 2013

Bila kelinci bertemu kucing

Kelinci?????  Apa tu????

Kelinci ni dalam bahasa Indonesia. Nama dalam bahasa melayu adalah Arnab "Rabbit". Sebut kelinci ni teringat cerita indonesia "Binar Bening Belian". Masa tu Jack hadiahkan kelinci dekat Bening. He..he...

Aippp lari topik pula. Saja nak update. Lihat reaksi kucing kesayangan Anne bila jumpa Arnab. Terpegun ada, takut ada, rasa nak dekat pun ada. Kat bawah ini Anne share satu gambarnya...

Lama tak jumpa dengan Arnab. Arnab ni sangat comel kalau bela. Emmm memang Anne ni suka bela binatang yang manja dan comel. Terutama kucing. Pencinta Tegar Haiwan... Notakaki: berusaha menyimpan segala memori jauh disudut hati dan sembunyikan segala harapan dan perasaan.. Demi bidadari untuk tahun baru ini...

2 comments:

memmetlenggeng said...

Walaupun arnab comel, tapi dia tak freindly macam kucing kan?

Ms. Anne said...

Yup... memang tak.friendly langsung...

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)