Segmen Klik-Klik Weekend #3 by Sally Samsaiman


Syarat-syarat penyertaan..

Mesti Follower Blog Sally...
Follow sekali Twitter Sally...kalau ade...
Klik aje LINK kat bawah (tunggu sampai hbs loading)
Tulis satu entry dengan tajuk "Segmen Klik-Klik Weekend #3 by Sally Samsaiman"
Tampal banner dekat entry & linkkan ke entry INI

Jom join..

Notakaki: Minggu Segmen

Comments

Ainim Suju said…
Hi..dari segmen yang sama..dah klik iklan blog awak

http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

jemput singgah dan klik iklan kat blog saya juga ya
AyuInsYiraH said…
ayu dtg dari segmen yang sama...ada masa singgah la ke blog ayu ye...tq

http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html
Sally Samsaiman said…
Hi! Sally baru berkesempatan nak blogwalking korang yang join segmen..hehehe…ampun! terima kasih sebab join ye kawan-kawan :D

Pemenang pun sally dah umumkan…tapi baru 2 orang je yang respon…yang lain tak nak hadiah ke..?

http://sallysamsaiman.blogspot.com/2013/09/senarai-pemenang-segmen-klik-klik.html

Popular posts from this blog

Berani ke Nak Hantar Anak Ke Pusat Asuhan?

Jangan Pandai Mengata Orang... Tengok Diri Sendiri

Sharing: Mudahnya Menjemput Rezeki