Friday, July 29, 2011

Ramadhan Kian Tiba

Salam Jumaat Untuk Semua muslimin dan muslimat... Emm 2 hari saja lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan, Bulan yang Mulia penuh Keberkatan.... Pasti ramai yang dah membuat persediaan untuk menyambut ketibaan Ramadhan. Malah ada pula yang dah berkira-kira untuk menyambut Syawal... Emm cepat sangat tu..

Apapun... tak sabar nak balik kampung,,.. Mak kita dia bakar lemang.. yummy... taksabar... lemang paling best yang sedap dimakan... Best giler.... Jom.... Balik kampung.. Berpuasa bersama keluarga dan ibu ayah tercinta..

Mana nak dapat penapis air Beralkali RM599????.. Mampu ker nak beli sampai 2 3 ribu? Tak mampu kan... Ha.. nie peluang hebat... Kalau dulu RM1900.. sekarang RM599 jer.. Moh cepat... Belum tentu air paip dekat rumah tu bersih.. Meh test Ph meter..@ test klorin tester... 

No comments:

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...