Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday #2 Tokek

9 comments:

Cik Ezy said...

jual2..
pacik kayo.. haha

Ms. Ann said...

@Cik Ezy

uit..uit...uit....

ceritasekupang said...

apa tu?? cicak?

Princess Feyqa said...

wuhuu cicak skrg makin kuang asam, ats meja mkn kt rumah saya pn dia nk tumpang lalu ekeke

YAYA AZURA said...

geli......

Ms. Ann said...

memang... suka suki jer dia..... berak merata.. xpakai pampers

solomolo said...

kat umah ada sekor cicak ni...
jenis tak takut orang ye...
orang cuit ngan straw, dia wat dunno je...
kureng asamnye cicak...

Ms. Ann said...

@solomolo

cicak tak makan saman tulk... ada gak cicak yang besar eeeeeee geli jer

[sutera kasih] said...

cicak sepupu sepapat tokek hehe

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...