Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Journey To ExtraOrdinary Life

Monday, June 13, 2011

Penangan Memandu Jarak Jauh

Pertama kali memandu dengan jarak yang jauh.... sebab wedding adik... Adalah tersangat letih dan letih dan letih serta lesu... Al-maklumlah membawa sebuah kereta manual untuk sesetengah jalan yang sesak agak letih...

Memandu dari Gemencheh Ke Kajang... pertama kali seumur hidup... Sampai saja dirumah.. Terus baring dan tertidur dengan lena.... Lena yang amat...Rasa krem betul kaki nie.. Belakang badan.. tanganpun lenguh... Bilalah nak kawen nie.. Biar hubby yang drive kete.. i jadi penumpang atau co-pilot ker.. Hik..Hilk..

Bangun saja tido.. tengok jam.. alamak dah lambat.. Malas nak balik Melaka semula.. Mengadu dengan mak & ayah sebab letih bawak kete jauh2.... Last2 ayah kata..

"Taupun awak.... Banyangkanlah sebulan ayah kulu-kilir hantar awak dari gemencheh ke Melaka masa awak mula kerja hari tu"

Kemudian aku sengeh jer... Tau ... baru aku terasa keletihan ayah yang setia menghantar dan menjemputku pergi dan pulang dari kerja... Tp sedikitpun tak mengeluh denganku.. Terima kasih ayah...

2 comments:

misscha said...

tu la kan..jasa ayah.....:)

Ms. Ann said...

@misscha

betul.. jasa ayah yang tak ternilai...

Theme Support

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!

Jom Klik!

Popular Posts

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)