Tuesday, June 21, 2011

Bila Ko Nak Amik Kete Nie Balik Hah!!!!

Bengang betul rasanyer... Bilerlah dia nak ambil balik kete merah menyala kat umah aku nie? Aku dah rasa macam ader replika kereta kat umah nie... Tolong lah.... Aku ngan ayah aku dah taknak dah kete nie... Ko ambillah balik....Pulang balik duit yang ko amik tu.... Susah urusan dengan orang melayu nie.... Kita nak tolong dia.. dia pulak buat hal.. Melayu pandai putar belit!!!!! Melayu sendiri makan melayu sendiri....

Aku dh berangan nak bawah kete yg merah tu... Yang putih tu.. bagai ayah pakai... tp.. punah harapan... ko amik kete merah tu balik.. Benci aku tengok kete tu dah..
Memang masin mulut aku ngan ayah aku kata kete tu kete replika.. Kan dah jadi betul2... Dah buat report polis pun ko degil lagi kan? Ko nak tunggu aku mintak polis hantar waran tangkap kat ko ker? Ker ko nak suruh aku ngan ayah aku baraikan kete tu and jual kat besi buruk... Aku rasa semak jer kete tu kat umah nie.....

Tak ingat kali terakhir aku bawak kete nie bila entah... Bengang jer...huh1 huh!..ha.. 13 mac 2011 ari tu... huh..hu.. Sampai la nie tak diambil lagi kete nie,.... Siut la ko Jamil...... Ko amik kete ko nie balik....
p/s: Aku & Viva.... Tak boleh dengan Savvy.... Biar aku setia dengan Viva aku sajer...

3 comments:

Cik Bucken said...

kete curik ke???jual kan ajee hoho

ken said...

nice striking red car :)

Ms. Ann said...

cik bucken: bukan kete curik.. memang kenal owner kete nie...

ken: memang nice and looking new car... but quite upset with the person who sale to me!

Lisan Lidah dan Lisan berjari

Assalamualaikum wbt salam jumaat penuh barakah.. kita diminta menjaga lisan kita... bahya lidah nie ibarat pedang yang tajam.. walau ha...