Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, May 19, 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA



Segmen Abang Ben Hari ni ada best jugak..." ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA "

Secara jujur setakat ni memang tak ada lagi kekasih dirampas @ dikebas orang.. Belum lagi pernah berlaku dalam sejarah atau kamus hidup Anne.. Tapi bagi pendapat insyaallah boleh...

Andai kekasih Anne dikebas orang.. jujur.. sedih yang amat.. Mana tak nya kekasih hati dirampas orang.. semua orang confirm... nangis... meraung.,.. rasa bagai nak gila.. marah... semua perasaan ada... Tapi kenelah control juga.. Walaupun dalam keadaan emosi.. So.. Anne akan minta penjelasan pada si kekasih hati...
Apa kurangnya saya? Apa kesalahan anne pada dia? Sampai dia boleh pergi kepada orang lain. Anne akan minta dia bagi penjelasan juga... Adakah dia tak bahagia bersama dengan Anne? Ada ke anne nie berbuat sesuatu yang membuatkan dia berpaling? ataupun anne ada berlaku curang @ tak setia pada dia? Kalau alasan yang dia beri munasabah dan Anne rasa anne boleh terima... Anne mungkin merelakan dan anggap mungkin jodoh tak ada... Tapi kalau tak munasabah sukar untuk menerimanya... Baru bercinta.. tapi kalau dah bertunang ataupun telah punyai ikatan sah tentu pendekatan nya adalah lain..

(*Baru bercinta jer... dah buat hal... kalau dah tunang @ nikah.. tak taula camner ek.. Kalau putus pun takper... janji kite pilih yang tebaik!!!)

Nak join.... Klik tajuk kat atas tu... ek...

7 comments:

Kathy Tuah said...

kalau sy ntah macam mana lah ye..ermm..ni yang buat nak join jugak ni..hihihi~

Sharif Dez said...

Datang dari blog abg Ben. Salam berblogger.

blog sharifdez

Cik Kamoo said...

nangis guling2...huhu

mas saari said...

singgah sini n follow blog kamu yg comel!

lebih baik kita relakan je sbb itu mungkin bukan jodoh kita yang terbaik..

nabilah_2908 said...

hrumm...siapa yg tk sedih kan...bila kekasih dirampas org....

tp sedih sekejap jer la....fikir positif...setiap apa yg berlaku..pasti ada hikmahnya...

ada yang lebih baik dari dia sedang menanti... ;)

Ms. Ann said...

@nabilah_2908

betul tu nabilah... memang sedih tapi.. sumea tu dah takdir...

Ms. Ann said...

@mas saari

mas.. ada lagi baik menanti kan..kan..kan..

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!