Wednesday, April 27, 2011

Bila Tak Bertegur Sapa...

Apa akan jadi bila duduk satu rumah tapi tak bertegur sapa hanya kerna perkara kecil... Emm... Tak boleh jadi macam ni... Tak elok tak bertegur sapa lebih dari 3 hari tau....

So hari nie bertegur saya hai... "Selamat pagi kak"... Terus pergi kat pintu ambil sandal.. terus pergi kerja.. Sebab dia pun  just jawab "emmmm" tak cakap apapun.. Pandang pun tidak... Aisehhhhh

Tak perlah... tengah moody kut... Tapi tetap rasa tak selesa.... Emmm.... Takper tunggu 2 3 hari lagi...

Tapi nak tegur macam mana.. waktu kerja pun tak sama... Balik kerja terus masuk bilik...

Emmmm..... Layan jer lah....

No comments:

Tengok TV dulu dan Sekarang

Zaman dulu-dulu kami sekeluarga tengok televisyen sama-sama. Kadang-kadang bertekak adik beradik sebab berebut siaran.Ada yang tarik muka ad...