Wednesday, March 2, 2011

Saya Dan Awak


Awak.... 
Awak saya ada perkara nak bagitau awak...
Awak nak tau tak?
Mesti hati awak berdebar-debar nak tau kan?
Saya pun.... He..he...

Dah lama kita kenal... Awak perasan tak?
Banyak perkara yang kita tak cakap ... Kita pendam jer...
Malu.... Emmm... Biasa lah...
Malu sangat nak cakap... Sebab saya nie pemalu orangnya..

Awak....
Bila dekat kita tak rasa apa-apa...
Tapi bila kita jauh... Baru rasa rindu tu wujud...
Betul Tak?
Emmm... Awak rasa tak apa saya rasa?

Awak....
Saya nak bagitau awak...
Saya sayang sangat dekat awak...
Masa saya susah.. Awak selalu tolong saya
Masa saya sedih... Awak selalu ada untuk hiburkan saya
Masa saya kesorangan... Awak selalu ada untuk teman saya
Saat saya keliru... Awak selalu ada untuk uraikan keliru saya

Awak...
Terima kasih sangat-sangat atas pengorbanan dan jasa awak...
Sebab itu buat saya sayang sangat dekat awak...

Sekarang... Kita jauh... Rasa jauh sangat-sangat..
Bilalah kita nak dekat semula
Awak.... 
Saya rindu sangat-sangat dekat awak...

Awak Tau tak????
Awak Rasa tak apa saya rasa...

Awak.....
Awaklah orang yang beri saya bahgia..
Adanya awak... saya rasa gembira dan tidak keseorangan

Awak...
Saya sayang awak sampai bila-bila..
Muah...

Dedikasi untuk semua rakan-rakan saya...
I love you all....

1 comment:

Annaz Mohd said...

windu...3x..
muuu..ahhh.....!!!!!

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...