Tuesday, February 1, 2011

Sayang Sangat-sangat... Camna Nie?

Camner nie... Sayang sangat-sangat kat dia... Aper nak buat ek...

emmm... Balik kampung batuk tak henti-henti... Jadi mak ayah pun jadi risau dengan keadaan aku yang macam parah semacam jer nie... Last-last kene satu dua ceramah...

" Jangan bele kucing lagi.... Buang jer.. Tak pun bagi dekat orang"

Hu..hu..... Oh Tidak..... Oh Kucing....

Penat jager dia.... sayang giler... last2 mak suruh gak buang .... Tau la kucing nie leh bawak penyakit...
Tapi hati dah sayang gila... Dah memang aku nie pencinta kucing dan peminat setia kucen2...
Bak kata mak...

" Kalu tengok kucing kurap kat tepi jalan pun dikata comel"

Ho..ho.... Itu Aku.....

Camner ek... Pusing-pusing kepala nie duk pikir.... Wa...wa.... Tidakkkkkkkkk

KUCING AKU

No comments:

Ramadhan 2018

Salam Ramadhan... Dah 13 hari kita mengerjakan ibadah puasa...  dah Check diri? Sama ada kita dah laksanakan Azam kita tuk puasa kali n...