Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Saturday, January 22, 2011

Bila Terasa Diganggu

Tak tau nak buat camna lagi bila diri nie terasa diganggu...
Lagi susah kalu cakap dengan orang yang tak tahu erti dan tak penah nak rasa fedup...
Dah berkali kata NO WAY pun tak faham-faham gi.

Kalau gunung berkecai sekali pun jawapan tetap NO...
Sedarlah diri tu...
Ingat orang-orang tersayang kat umah tu...
Tak kiralah baik ker.. tak baik ker... cubalah dok sayang mereka..
Jangan duk cari orang lain....
cakap sayang---sayang..lah...
tak lene tidurlah.. tak lalu makan.. hidup tak berserilah..

emmm sah tipu tu....
nak cakap kasar. kang takut mudarat diri sendiri pula. Sekarang nie macam-macam leh jadi.. Kasar sikit...terima padahnyer... (Bunuh.. simbah esid,. culik la) Tapi duk tolak cara baik pun.. masih cam gitu gak.. Nak wat lagu mana?

Ketensionan.. tengah2 malam duk call... call sekali takpa gak.. nie sampai 3 4 kali.. lau sekali 2 tak angkat tu pepaham jer lah.. tak tau orang tido ka? Dah tengah2 malam..

Bawak-bawaklah fikir... Bukan kite nie berkira atau pandang rendah.. Tapi pijaklah bumi nyata... kalau rasa bintang and bulan tu tinggi jangan asyik duk nak gapai... Sedarlah awak dah berumah tangga... Jadi dari basir duk kol saya... bek pi call orang rumah ka.. apa ka...

macam-macam lah...


0 comments:

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!