Tuesday, July 6, 2010

Saat Bilang Cinta

Saat Kau Bilang Cinta
Semuanya Indah Belaka
Lembut Gigi dari Lidah
Pijak Semut Tak Mati.....
Kaulah Segalanya Hingga Akhir Hayat

*
*
*

Betul ker nie?

*
*

Tak taulah....

*
*

Tapi Bila....

*
*

Antara kita sudah tiada apa-apa..
Kau bukan milikku...
dan aku bukan milikmu lagi
Aku lepaskan kau pergi...

*
*

Sapa nak Jawab???????

Mula Salahkan Antara Satu Sama Lain..
Mudah Sungguh Satu Perhubungan Itu
Bagaikan Suatu Yang Tiada Kesudahan Yang Baik
Bila Satu Halangan Tiba 
Mula Berputus Asa Tanpa Terus Berusaha

Kenapa Tidak Dipertahankan?
Kenapa Tidak Terus Mencuba?
Kenapa Cepat Sungguh Mengalah?
Dimana Impian dicipta Bersama?
Dimana Kasih Yang Tersemai?
Dimana Janji Yang Harus Dikota

*
*

Kalau Cinta, Katakan Cinta
Kalau Kasih Katakan Kasih..
Katakanlah....
Engkau Menyintaiku Kerana Allah
Engkau Sayangi Aku Kerana Allah
Engkau Menerimaku Kerana Allah
Dan Engkau Melepaskan Aku Kerana Allah

*
*

Akhirnya Sipencinta Berkata....

Jika Sudah Ini Yang diberikan Kepadaku..
Aku Pasrah...
Untuk Menolak.Untuk menerima.. Sunnguh Tidak Berdaya
Aku Menerima ketentuan Qada' & Qadar
Jodoh Pertemuan ditangan Allah
Setiap sesuatu diturunkan OlehNya
Ada hikmat yang Tersembunyi Untuk kta

Aminnnnn

2 comments:

Mysara Ab Rahman said...

yup2....stiap yang berlaku pasti ada hikmahnyer....;)

diriku said...

sbr ye..smoga bahagia slalu =]

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...