Saturday, July 31, 2010

Pagi Yang Indah

Indah sungguh pagi nie..
Malam tadi nyenyak tidur tanpa sebarang gangguan
Namun terjaga awal... He.he.. 

Hari nie suasana sejuk sahaja..
Sesejuk hatiku yang nyaman dan indah
Aku ingin melupakan segala masalah 
Agar aku sentiasa tenang untuk hari-hari yang mendatang
Semua orang punyai masalah yang tersendiri
Begitu juga aku

Namun... 

Aku sedar, masalah itu akan datang bila-bila
Tanda Allah menyayangi aku dengan menguji tahap kesabaran dan keimananku
Namun.. Alhamdullillah..
Dengan berkat keizinanMu
Aku mampu mengatasinya..
Biarpun tidak mampu diselesaikan
Tetapi aku bisa merasa tenang
Kerna ketenangan itu memberikan aku seribu kebahagiaan 
Biarpun kebahagiaan itu aku nikmati dengan caraku sendiri

Aku masih lagi punyai kekuatan
aku masih lagi punya kesabaran yang tinggi
Seteguh itu hatiku dengan keizinanMu
Aku menyakini..
Hanya Kau yang mengerti akan segala sesuatu..
Dan aku berserah kepadaMu 
Tatkala aku lemah menghadapinya
Kerna kuyakin Kau selalu ada..
Ya Allah


Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...