Sunday, July 18, 2010

Miracle Or What?

Aku ada kamu...
Kamu ada aku..
Kamu hilang...
Aku pun hilang

Hilang Arah...
Hilang Tujuan..
Mencari-cari
Satu Arah yang tak pasti

Keajaiban datang
Yang telah lama terbentang 
Didepan mata tanpa sedar
Aku Membuka Ruang
Ruang kehadiran keajaiban itu

Keajaiban kala aku kehilangan
Hilang dalam kegelapan
Keajaiban datang menyuluh
Kala bersedihan
Keajaiban memberikan senyuman
Keajaiban xpernah putus memujuk
Menyambut saat terjatuh

Keajaiban memberi bahgia
Bahgia yang kian terasa..

Tiba-tiba...
Datang lagi satu keajaiban

Kamu datang kembali
Apakah hidup ini penuh keajaiban
Keajaiban yang tak terduga..

Dua keajaiban dalam satu masa..
Antara keinginan dan juga kenangan
Antara hati dan juga perasaan

Mampukah memiliki dua keajaiban?
Satu kebahagiaan dan satu harapan
Ya Allah
Inikah keajaiban yang kau berikah?
Berikanlah aku petunjuk
Memrasakan keajaiban yang Kau berikan..
Berikanlah Petunjuk menilai mana keajaiban
Yang terbaik untukku

Aminnnn



1 comment:

bulatkocik said...

elOw..
wahh..suka baca ayat2 tuu..mnarik lar..ag2 part keajaiban 2..ermm..;)

Lama meninggalkan dunia blogger

Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih wujud blog ini yang lama sangat ditinggalkan... Dunia blogger yang satu masa dahulu memang menjadi min...