Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Thursday, July 15, 2010

7 hari 7 malam

Thursday, July 15, 2010 Posted by Ann Mohamad 14 comments
Saya cuba untuk happy
Namun saya tak mampu untuk meng " happy " kan diri saya..

Dah 7 hari 7 malam saya macam nie 
Adakah 7 hari akan jadi 7 minggu? 
7 minggu akan jadi 7 bulan?
7 bulan akan jadi 7 tahun..
7 dekad? 7 abad? > xmasuk akal yg nie!!!

Apakah kamu mengerti?
Atau sengaja tidak mengerti?
Atau sering menyalahertikan?

Anda cakap senang..
Tapi saya yang rasa...
Anda kata.. boleh..
tapi saya kata tak boleh
Kamu kata terima..
Tapi saya yang tak boleh terima!!!
Ye salah saya...

Awak tak tau dan takkan pernah tahu...
Kalau awak tahupun mungkin awak buat tak tau..
Awak buat saya macam nie.. 
Awak tak rasa bersalah ker?
Yer awak kata baik untuk kita?
Tapi.. baikkah ini?
Awak cakap macam orang putus asa!!!
Kalau saya masih teguh lagi.. kenapa awak pula nak rapuh?

Saya sedih awak buat saya macam nie..
Yer saya akan jumpa orang lagi baik dari awak!!!
Tu kata awak!!!
Saya tak berani jamin.. Tu masa depan.. 
Yang saya kata masa sekarang...


Sampai hati awak...
kalau itu awak inginkan saya terima...
ini kata mulut saya.. tapi bukan hati saya..
Semoga apa yang awak rasa awak buat betul.. betullah..
Saya harap awak tak rasa nyesal tinggalkan saya..
Tapi saya yang sesal.. sebab saya fikir awak kuat..
Bukan sesal sebab awak..
tapi sesal awak tak sekuat saya
Sesal sebab awak menghentikan cerita kita ditengah jalan..

Terima kasih awak..
Sebab awak dah lukakan hati saya!!!
Terima kasih sebab awak lepaskan saya secara hormat..
Tapi awak dah sakiti hati orang yang benar2 sayang dekat awak..
Harap awak bahgia dengan cara awak...

Tamat

14 comments:

Haura Malina said...

Tapi saya yang sesal.. sebab saya fikir awak kuat..
Bukan sesal sebab awak..
tapi sesal awak tak sekuat saya
Sesal sebab awak menghentikan cerita kita ditengah jalan..

its hurt yea. mungkin lebih dari 7 abad.

be tough :)

Miss Annaz said...

mungkin sya yg patut sesal
sbb buat cerita awak berhenti dipertengahan jalan..

demi bahagia awk..
biarlah sya yg jd pesalahnya...

xazryx said...

sabar jela ye .ni sume ade dugaanya .

Hamzah Ian said...

sabor2.. tu je ubat die..

Ain Nabila Ibrahim said...

saya kesal dgn ape yg terjad
dan mybe awak xtahu ape yg terjadi
xmudah tuk sya lupakn awak
mybe awak mudah tuk lupakan saya

pergilaa...

sI tEDI said...

setiap yg erlaku ada hikmah di se*aliknya!

ScoTTisHioR said...

berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..seb baik skg da ada kren..xde la beban sgt..:) kuat semangat+ceria selalau...

iDe said...

jgn sedey2 lagi ea cik ann...

| A N A K A H M A D | said...

mungkin dia bukan untuk kamu..

sayang said...

jangan sedih :(

qilamahadi said...

The one who made you so happy and glad.
Is the same one who is making you sad and mad.

just proud of yoursekf
one day he will regret !
CHILL
Lovelove !
:DD

De'din said...

hua..
tu lah adat!!
break-->couple--> break

btw, i was following u..

Ms. Ann said...

terima kasih semua.. bagi saya semangat..

harap2 semuanya akan kembali pulih... dan saya mampu untuk terus tabah menghadapi segalanya..

Amin..

Anonymous said...

isk..sedeynye..sy juga pernah rasa apa yg awak rasa..solat yg penting..

Theme Support