Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Saturday, May 22, 2010

Aku Sensorang

Saturday, May 22, 2010 Posted by Ann Mohamad No comments
Huh..huh.. Beginilah nasib diriku sendiri... Bosan betul.. tak tahu nak buat aper..
Badan dah rasa tak sedap nie.. Tadi balik kerja kene hujan tak pi mandi dulu. Terus tido sampai petang.. Kan dah demam...  Dah lah takder kawan kat rumah nie...

Aper nak tulis malam nie... Pikir jap.... tak taulah....
Emmm... Aku nak demam... Esok nak keluar.. pergi pekan, pegi bank.. Dia dah panggil2 aku duk pi sana.
Aper lagi.. Nak bayar bil itu, bil ini... huh..huh... duit..duit.. Lajunyer ko kluarkan..

PT dah tagih duit.... Bil maxis aku dah tak bayar lagi... Nak terminate asyik takder masa jer.. Huh.. Sib baik kete dah bayar..

Satu lagi dengar cerita kes pembunuhan kat area kampung aku di Gemencheh tu ..kes pembunuh 4 sekeluarga.. Kes potong kepala tu disahkan waras... kalu dulu kata tak waras...Dapt seruan dari langitlah.. he..he.. Aper nak jadilah ... tatot..tatot... Bunuh sesama keluarga... Hui..hui.. Akibat manusia hilang pertimbangan.. Tak dapat mengawal diri.. Akhirnya Nafsu menguasai diri.. Akal tak dapat dikawal.. Itulah selagi manusia bernama manusia.. Ambil iktibar dari kisah nie yer..

Tak tahu nak tulis aper dah... Selamat malam...

ps: Nak carik housemate... bosan duk sorang

0 comments:

Theme Support