Personal blog. Bukan sekadar blogger. Tentang kehidupan, hiburan, informasi, segmen, giveaway dan contest, pendapat dan Pandangan Serta Nasihat. Perkongsian Dengan Rakan Blogger.

Saturday, February 20, 2010

Penghasilan Blog Sendiri

Sudah Hampir setahun aku duk berkecimpung dalam pembuatan blog...tapi taklah terror lagi..
Masih junior lagi...Nak kata  dah advance lom lagi...Insyaallah...

Blog sendiri nie dah lama ader cuma tak publish jer..tetiba teringin nak mencoret dan berkongsi dengan korang yang rajin duk layan blog-blog orang untuk sesajer..nak releks... Mehlah kat blog yang tak seberapa nie..

Anyway...ini jer yang termampu aku tulis...coz dah banyak sangat menaip sampai dah sampai naik lenguh jejari manis ku ini..perhhh... Caaawwww dulu....

2 comments:

Miss Annaz said...

ala..slow2 le...kita pun sama gak minta tolong awk

Ms. Ann said...

he..he.. yes my beloved sis

Theme Support

I'AM BLOGGER

Blog Archive

MY READER

MY ONLINE STUFF (Sampingan)

Tuan Tanah Ye!

My photo

Write To Express My Thoughts And Feelings,
Like Simple. Not Talk Too Much Unless Needed.
Done!